úterý 12. srpna 2014

Nákupní (knižní) horečka (3)

Tentokrát jsem zalovila ve svém asi nejvíc oblíbeném literární žánru v poslední době a to je space opera :). Po závalu dystopií, které mě a myslím, že i spoustu z vás, zavalily podobnými příběhy se stejnými poselstvími, space opera je podle mě zatím ještě v plenkách a doufám, že k tomuto žánru brzy zase přibydou další děti :).

Jestli si můžu mezi space operami vybrat, tahle série si mě nějak zvláštně získala. V prvním díle jsem čekala něco jiného, takže jsem zezačátku byla trochu rozmrzelá, ale kniha si mě získala a druhý díl si mě ještě víc získal. A teď tu máme poslední díl trilogie a budeme doufat, že nás nezklame :).

PLAMEN (Flame)

Autor: Amy Kathleen Ryan
Žánr: sci-fi, space opera
Rok vydání v ČR: 2014 (1.11.)
Nakladatelství: Knižní klub
Díl: 3. ze 3
Počet stran: 312
Přibližná cena: 232,- (Nejlevnější knihy.cz)
Předchozí díly:




Popis: "Sci-fi trilogie o vesmírném putování dvou lodí za osídlením Nové země, jediné naděje na přežití lidstva, míří do napínavého finále. Waverly a členové posádky Empyrea byli poraženi a jejich loď zničena. Zatímco Kierana vzala pod svá ochranná křídla kapitánka Nového obzoru Anne Matherová, Waverly se spojila se záhadným starcem, který chce Anne svrhnout. Ze Setha se stal uprchlík, navíc je zraněný a jeho stav se zhoršuje. Waverly, Kieran i Seth bojují o totéž – snaží se zachránit své milované – budou k tomu však muset podstoupit nejedno riziko… a také nejednu oběť." (Nejlevnější knihy.cz)


Já osobně Kieranovi kapitoly nemám moc ráda, radši čtu o Sethovi a Waverly, takže doufám, že ve třetím díle se Kieranovi kapitolky trochu omezí a Sethovi se dá víc prostoru. Navíc bych Setha s Waverly viděla mnohem radši než s Kieranem, tak budu celou knihu pěkně napnutá :). 

Co vy, taky se už tak těšíte nebo vás tahle série úplně minula? :)
Vaše 

Žádné komentáře:

Okomentovat