neděle 17. srpna 2014

Letní seriálování (část 4.)

A jsme  skoro na konci letních prázdnin :) my školou povinní si smutně vzdechneme a pracující rodiče si vesele poskočí, že už jen měsíc a svých ratolestí se zase zbaví. Pomalu se dostáváme do finishe a počet nově nabízených seriálů se nám snižuje, ale ještě pár zajímavostí se tu najde :).


The Lottery

Tak tenhle seriál neměl vůbec žádnou reklamu dle mého. Neviděla jsem žádný navnaďující trailer v době, kdy se české servery novými nabídkami a lákadly jen hemžily, a o jeho existenci jsem se dozvěděla až když se objevil pilot. Proč, to opravdu nedokážu odhadnout, protože jde o velmi líbivé téma. Hned jsem si vzpomněla na Potomky lidí :).

Popis: " V roce 2025 svět čelí globální krizi plodnosti. Lidstvo je na pokraji vyhynutí, jelikož ženy záhadně přestaly rodit děti. Po letech výzkumu se doktorce Alison Lennonové a jejímu týmu podaří oplodnit sto vajíček. Její úspěch však nemá dlouhého trvání. Ředitel americké komise kontrolující plodnost převezme kontrolu nad laboratoří a informuje prezidenta o tomto průlomu. Nyní se musí určit, které ženy cenná vajíčka získají. Předsedkyně Vanessa Kellerová přesvědčí prezidenta, aby uspořádal celonárodní loterii. Bitva o kontrolu nad sto embryi začíná" (zdroj Serial zone)
 


Žánr: sci-fi, konspirační, postapokaliptický

Pravděpodobnost další série: 15%





Někde jsem četla, že je to pro ženský, co už porodily jedno dítě a večery tráví za žehlícím prknem. No nevím, jestli zrovna tenhle typ bude zajímat sci-fi tohohle druhu, kdy už v pilotu je nastíněno, že půjde hlavně o zamyšlení nad lidskostí a kontroverzními tématy jako je umělá reprodukce atd. Pro mě to zatím funguje celkem i když herecké výkony jsou poněkud slabší místy. A ano ani tentokrát se to neobejde bez krasavce a sladkýho chlapečka :).
Moje hodnocení:


Manhattan

Hned mi bylo jasný, že tohle asi nebude můj šálek čaje a že mi tahle tématika jako totální pacifistce moc nesedne, ale zkusit se má všechno a dát šanci se má všemu :).

 

Popis: " Drama na pozadí největšího tajného závodu v historii vědy s posláním postavit první atomovou bombu. Vědci a jejich rodiny se v Los Alamos v Novém Mexiku pokusí existovat ve světě, kde lži a tajemství pronikají každým aspektem jejich života." (zdroj Edna)





Žánr: drama, historický

Pravděpodobnost další série: 35%




Stejně jako u Rush to prostě není nic pro mě. Dokážu ocenit, že to bude hodně lidí bavit a že zejména pro fandy druhé světové to bude něco, ale mě to nějak nic neříká. Herecké obsazení...no budiš, to by ještě šlo, ale jinak to pro mě nějak nemá to správné kouzlo, které vidí ostatní. Ale z hlediska atmosféry a zpracování je to zdařilé. Navíc za zmínku o Golemovi a Praze ode mě mají velké plus.
Moje hodnocení:


The Quest

Nejsem si jistá, jestli to úplně lze zařadit mezi seriály, když jde o reality-show, ale na druhou stranu se takováhle reality-show jen tak nevidí, takže jsem pro tentokrát a kvůli vám přimhouřila očko :).

Popis: " Snad každý někdy snil o tom, že se stane válečníkem nebo kouzelníkem ve smyšleném světě fantasy. Že spolu se svými druhy bude pobíjet skřety, prohledávat temná zákoutí podzemí, lovit draky nebo žít pospolu s elfy či trpaslíky. Dvanáct soutěžících reality show The Quest dostane šanci. Utkají se totiž ve velkém televizním larpu ve světě Everealm, který pro ně připravili producenti Pána prstenů a reality show Amazing Race." (zdroj Edna)





Žánr: dobrodružný, reality-show, fantasy

Pravděpodobnost další série: 60%






Po tom, co jsem viděla úspěšnost podobných reality-show, například Trosečníka, řekla bych, že bude mít tahle larpová záležitost docela úspěch. Není to nic, co by vás posadilo do kolen, je to prostě zase něco jiného, ale ve skutečnosti se to zase tolik neliší stylově od ostatních podobných show. Určitě to má kouzlo pokud jste ve hře, ale jako pro diváka to zase až tak úchvatný zase není. No třeba to jen špatně vidím :).
Moje hodnocení:


Outlander 

Tady jsem nevěděla, co můžu čekat. Samotný popis mě nějak příliš nenavnadil, toto období není zrovna moje oblíbené. Spíš než do minulosti se raději dívám do budoucnosti, ale tady jsem byla ráda, že jsem udělala vyjímku :).

Popis: "Seriál Outlander sleduje příběh Claire Randall, vdané bitevní sestry z roku 1945, která se záhadně dostane zpět v čase do roku 1743, kde je okamžitě uvržena do neznámého světa, který je plný nebezpečí. V tomto novém světě je nucena si vzít Jamieho Frasera, mladého a romantického skotského bojovníka, což ji dovede k situaci, kdy její srdce má dva rozdílné muže, kteří žijí ve dvou rozdílných dimenzích." (zdroj Edna)




Žánr: dobrodružný, fantasy, historický, romantický

Pravděpodobnost další série: 100% (další série potvrzena po odvysílání pilotu)





Nakonec to doopravdy předčilo moje očekávání. Hlavní hrdinka velice sympatická, Jamie Fraser je kus pěkného chlapa a navíc je to podle knižní předlohy (Cizinka). Uvidíme, jak to bude vypadat dál, ale zatím jsem ochotná sérii dokoukat :).
Moje hodnocení:



The Knick

Seriál si už od začátku zakládá na hvězdném výběru hlavní postavy. Clive Owen je stejným tahákem jak pro Extant Halle Berry. 

Popis: "Knick: Doktoři bez hranic je nový dramatický seriál z produkce Cinemaxu od oscarového režiséra Stevena Soderbergha. Odehrává se v centrálním New Yorku roku 1900 a soustředí se na legendární nemocnici Knickerbocker Hospital, kde na začátku dvacátého století pokrokoví lékaři, zdravotní sestry a všechen ostatní personál posouvali hranice medicíny v době, kdy úmrtnost lámala rekordy a antibiotika neexistovala. Clive Owen ztvárňuje hlavní roli doktora Johna Thackeryho, skvělého chirurga, jenž je průkopníkem nových metod v oboru, navzdory své vážné závislosti na kokainu. Thackery vede tým lékařů, který zahrnuje jeho chráněnce Dr. Everetta Gallingera, mladého Dr. Bertieho Chickeringa a Algernona Edwardse, nadějného chirurga, který byl Thackerymu nedávno vnucen. Dalšími zajímavými postavami v nemocnici jsou: Cornelia Robertsonová, dcera patrona nemocnice; mrzoutský řidič sanitky Tom Cleary; Lucy Elkinsová, sestra, jež nedávno přišla z venkova; nečestný ředitel Herman Barrow a Sestra Harriet - jeptiška, které nečiní potíž říci svůj názor." (zdroj ČSFD)

 


Žánr: drama, historický

Pravděpodobnost další série: 90%







Čekala jsem něco ve stylu Ripper Street, ale hodně jsem se spletla. První co mě napadá je, že u tohoto seriálu se opravdu nedá obědvat. Další věc je, že zavislý doktor je už opravdu trochu klišé a jestli neumí nic jiného vymyslet, tak ať to nedělají. Musím říct, že hudba je opravdu zajímavě vybrána a je to jedna z věcí, co dokonale utváří atmosféru. Ale...pro mě je to až příliš realistické a ať si seriál stoupá v oblíbenosti kam chce, já zase až tolik šokována být nepotřebuji, ale kvalitu popřít nemůžu a musím hodnotit objektivně. Pokud vám nevadí spousta krve a naturalistické ukázky operací včetně řezání do těl, je to seriál pro vás.
Moje hodnocení:

Legends

Sean Bean je taková moje slabina od Game of Thrones, takže jsem byla velmi zvědavá, jak se uvede v novém seriálu :).

Popis: " Martin Odum pracuje pro tajnou jednotku FBI jako agent v utajení. Martin má skvělou vlastnost, dokáže se proměnit ve zcela jinou osobnost, vždy v závislosti na jeho současném úkolu. Brzy však Martin začne zpochybňovat svou vlastní identitu. Do jeho života se totiž připlete tajemný muž, který mu tvrdí, že Martin není tím, kým si myslí." (zdroj Serial zone)

 

Žánr: drama

Pravděpodobnost další série: 45%






Čekala jsem něco poněkud jiného a popis sám o sobě vypovídá o něčem jiném. Nejvíc mi vadilo, že celou dobu jsem sledovala, jestli Sean vážně má paruku nebo příčesek nebo se mi to jen zdá... Jednoduše řečeno tohle je spíš pro pánské osazenstvo, které bude napětím a hrami mezi agenty nadšení, ale pro mě nic zajímavého.
Moje hodnocení: 


A to je pro tentokrát zase všechno :). Myslím si, že zajímavých nabídek jsem vám zase pár představila a to od každého něco, takže jak dámy, tak pánové by mohli být spokojeni :). Pokud se ještě něco posledních pár letních dnů objeví, ráda vás zase představím, ale spíš si počkejte na novou podzimní sezónu, která by snad mohla být taky našlapaná. Tak užívejte posledních slunečních paprsků :).
Vaše 

Žádné komentáře:

Okomentovat