úterý 22. července 2014

Těším se! (2)

Přemýšlela jsem, kterou lahůdku pro vás vyberu tentokrát, abych vás trochu navnadila a dostala aspoň některé do kina :). A vybrala jsem si pro vás jednu z očekávaných novinek zejména mezi blogery. A navíc se opět jedná o sfilmování knižní předlohy :).

Jedná se o jednu z lahůdek podobných populárním Hunger Games. Nebo alespoň mě to přijde hodně podobné. Pokud máte tento žánr rádi, nedávno jsem narazila na českého spisovatele Tomáše Zářeckého a jeho 15 minus :).


THE MAZE RUNNER

 
 
Žánr: akční, mysteriózní, thriller, sci-fi
Režie: Wess Ball
Knižní předloha: "The Maze Runner" - James Dashner
Země původu: USA
Premiéra v českých kinech: 08. 09. 2014
3D: ano 
Popis: "Thomas (Dylan O'Brien), sae jednoho dne proebudí bez jakýchkoliv vzpomínek v černém výtahu zvaném box. Když se z něho dostane, objeví se ďalší chlapci se ztrátou paměti. Ti ho přivítají v prostředí s názvem Glade, které je obklopené bludištěm. V posledných třiceti dnech sem každou noc přibylo jedno dítě. Ti z místních, kteří přece jen nějaké vzpomínky získali zpět, trvají na tom, že Thomase už viděli. Navíc přijde k dramatické změně, když do uzavřené komunity přibude první děvče. Thomas se bude muset připojit k skupineě známé jako Runners a najít cestu na svobodou." (zdroj ČSFD)
Trailer:

Tak si myslím, že to bude zase docela pecka :). Sice první díl HG nebyl moc dobře hodnocen, ale u tohohle díla se česk čtenář zatím mohl dostat pouze k anglickému vydání a všichni víme, že to si přečte jen opravdu dobrý angličtinář :). Takže by nemuselo být takové srovnávání. No snad to bude stát za to :). Těšíte se? Co si myslíte o filmu?
Vaše 

6 komentářů:

  1. pěkný blog :-) a trefila ses mi taky do vkusu, na Maze Runner jsem šíleně zvědavá, ale doufám, že si ještě před filmem stihnu přečíst knihu :-)

    jinak, pokud by ses chtěla zapojit, tak jsem tě nominovala do tagu - Moje knižní rodinka. kdybys měla čas a chuť, budu ráda, když "svou rodinu" představíš :-)
    http://zefill.blogspot.cz/2014/07/moje-knizni-rodinka-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc za pozvání, ráda se zapojím :).
      To já se bojím, že v angličtině bych to asi nedala a v češtině jsem ji ještě neviděla.

      Vymazat
    2. no, já taky ne. moje angličtina není extra slavná, ale dívala jsem se, že Labyrint: Útěk měl vyjít ke konci srpna, takže bezva! :-)

      http://www.bux.cz/knihy/153105-labyrint-utek.html

      Vymazat
    3. No vidíš, to jsem nezaznamenala...tak to si asi připíšu na nákupní seznam :). Vždycky radši prvně čtu knížku než zkouknu film. Opačně to pro mě nějak nefunguje.

      Vymazat
    4. já jak kdy, ale třeba Zlodějku knih jsem vydržela. sice se všemi zatnutými zuby, ale jo :D

      Vymazat
    5. Tak Zlodějka knih tu u mě čeká v poličce až se na ní dostane a film už taky čeká v počítači, ale má smůlu, knížka má přednost :).

      Vymazat