pátek 25. července 2014

Moje knižní rodinka

Abych vám sem občas taky dala něco nového, byla jsem nominována Zefill na jejím skvělém blogu (který mimochodem nabízím navštívit všem knižním fandům), čímž jí za tuto příležitost moc děkuju :), abych se připojila k tagu a představila svou knižní rodinku :).

Nápad pochází od Andyho Zaphira a jeho Wonderbooks a Zoey a jejího My best storie a mě je moc sympatický :). Zapnu proto pro vás svoje mozkové závity a svoji rodinku si vymyslím :).

Jedná se vysněné rodince z řad knižních hrdinů, ač už zfilmovaných nebo nezfilmovaných. A protože mě už se začínají závity pomalu zapalovat, tak jdu na to :).


Děda - ač jsem to jinde neviděla, podle mě by se mělo začít u prarodičů a vymyslet aspoň jedny, kteří by mě mohli pořádně rozmazlovat a naplňovat letitou moudrostí :). Jako dědečka jsem si proto vybrala Albuse Brumbála :). Jeho moudrost jsem obdivovala celou dobu čtení Harryho Pottera a s fénixem na rameni by byl určitě můj nejoblíbenější :).

Babička - sice se moc k Brumbálovi nehodí, ale jako babičku bych si vybrala "babku" z trilogii Čísla od Rachel Ward. Sice hodně kouřila, ale měla trpělivost se svými pubertálními vnuky a pravnuky a vždycky pro ně měla pochopení. Navíc viděla aury a poznala, co se v druhém skrývá, což by se docela šiklo :).

Rodiče - tady jsem měla hodně nápadů, ale nakonec jsem si vybrala Weasleyovi. Nejen proto, že k sobě prostě patří, ale taky proto, že svoje děti doopravdy milovali, úplně se pro ně obětovali a navíc...Doupě jako dům mi přišel vždycky úžasný :).

Sestra - Katnis Everdeen z Hunger Games...byla by mi sestrou a nejlepší kamarádkou zároveň. Za Prim se obětovala a udělala by pro ní cokoliv, pro mě ideální sestra.

Bratři - vybrala bych si asi hned dva Kenjiho z Roztříštěné a Roara z Pod nekonečnou oblohou. Asi proto, že mi přišli vždycky dost podobní a neměli problém se bavit s holkou jako s kamarádkou. Navíc oba jsou zábavní a užila bych si s nima hodně srandy a lumpáren :).


Nejlepší kamarád - by byl jednoznačně A z Den co den. Tak čistýho kluka, který by viděl věci tak jak jsou a dokázali by mě doopravdy poslouchat, aby člověk pohledal. Sice bych ho musela denně hledat, když mění vzhled a možná za ním jezdit štreku, ale existují mobily ;).

Nejlepší kamarádky - tady jsem si byla hned jistá, že nechci žádnou krasavici, do které se všichni kluci okolo hned zblázní, jak to bývá v knížkách, takže asi bych si vybrala Poutnici z Hostitele a Johannu z Hunger Games. Poutnice měla svého Iana a jako kamarádka dokázala vyslechnout a stejně jako A nebyla posedlá jen sama sebou. Byla by úžasná kamarádka. A Johanna by naší partě dodala zase tu správnou kousavost a reálný pohled na svět.

Přítel - tak to jsem se ani nemusela moc zamýšlet, Peeta Mellark byl jasnej :D kde bych jinde hledala tak věrnýho a milujícího přítele, který by za mě byl ochotný položit život? :)

Mazlíček - tak tady je to jasný, Pantalaimon ze Zlatého kompasu :). No řekněte, kdo by nechtěl mazlíčka, který si s vámi popovídá, dokáže se změnit v jakékoliv zvíře a máte pouto jako nikdo jiný?


A to by bylo asi k mému výběru vše :). Ráda si poslechnu vaše nápady a všichni blogeři, kterým se tento nápad zalíbí zvu, aby se k nám přidal :).

A celou rodinku završuji já, vaše

4 komentáře:

  1. Super, super, super! Jsem moc nadšený, pojala jsi to úžasně. Zasmál jsem se :) Dokonalý výběr. A moc děkuji za účast :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za chválu :) moc mě to potěšilo :). Jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit ;).

      Vymazat
  2. tak to je skvělá rodina :-) a koukám, že bychom my dvě byly skrz Kenjiho do rodiny :D což je super! jsem moc ráda, že ses zapojila. moc pěkný článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Kenjiho by do rodiny chtěla každá :D. Já děkuju za nominaci :)

      Vymazat