úterý 26. srpna 2014

Letní seriálování (část 5.)

Posledních pár letních dnů před námi a na světlo vyšel ještě poslední letní seriál :). Trochu se nám někde coural nebo si dal na čas kvůli špatnému počasí, ale nakonec přece dorazil a tak si ho, sice trochu separovaně od ostatních, představíme :).

Intruders

Bylo to pro mě trochu překvapení, když se na konci léta objevil ještě tenhle chuťovčička, takže jsem vlastně ani nevěděla co mám očekávat, ale někdy je lépe se na věci netěšit předem, aspoň vás potom nezklamou :).

Popis: "Seriál o tajné společnosti, která je zasvěcena hledání nesmrtelnosti. Toho se snaží dosáhnout prostřednictvím hledání útočiště v tělech jiných lidí.
Hlavní postavou je bývalý policista Jack Whalen, kterému se podařilo utéct od své temné a násilné minulosti. Jack nyní žije zdánlivě klidný život se svou ženou Amy. Amy se však jednoho dne ztratí. Jack začíná své vlastní vyšetřování, které ho donutí konfrontovat svou minulost.
Adaptace románového bestselleru The Intruders z roku 2007, který napsal Michael Marshall Smith." (zdroj Serial Zone)

 

Žánr: drama, thriller, mysteriózní

Pravděpodobnost další série: 20%





Začátek je trochu rozpačitý a vlastně dosti zmatený. Nevíte, co se děje, proč se to děje a tím mi to silně připomíná The Leftovers. Ale někdy je zdlouhavé skrývání pravdy na škodu a bojím se, že se to stane i u tohoto mysteriózního seriálu. Jinak herecké obsazení není nijak atraktivní a vypadá to, že se seriál spíše ztratí mezi ostatními a bude nakonec zapomenut.
Moje hodnocení:


A to bylo ode mě o letošních letní seriálech vše :) ale nebojte se, ač budu opouštět republiku, vás neopustím a vrátím se zase s podzimní náloží, kde se určitě zase najde něco, co bude stát za to :).
Takže... see you soon, vaše

Žádné komentáře:

Okomentovat