neděle 20. července 2014

Letní seriálování (část 3.)

A jsem tu s zase s menší náloží nových seriálů :). Tentokrát jsou mezi nima dvě z nejočekávanějších novinek :) Snad Vás něco zaujme :).

Extant

 
A začneme rovnou pěkně zostra :). Když se dá dohromady Halle Berry a Steven Spielberg, dá se očekávat nějaká bomba :). 

Popis: "Astronautka Molly Watts se po roce stráveném osamotě ve vesmíru, kde realizovala podivné experimenty, vrací domů a snaží se žít normálním životem se svojí rodinou. Její manžel John je vynikající vědec a jejich syn Ethan chlapec jako nikdo jiný. V první řadě není jejich biologickým synem, jelikož Molly je neplodná. Vytvořil ho John jako první prototyp budoucí generace „človekostrojů", lidských robotů s úžasnými schopnostmi. Návrat Molly na Zem jako i její experimenty ve vesmíru a v rodině však budou mít závažné důsledky pro celou planetu a samotný osud lidstva." (zdroj ČSFD)

 

Žánr: drama, sci-fi, triller

Pravděpodobnost další séri: 70%








Stevenova práce je na tomhle seriálu hodně poznat. Nejedná se o nějaký béčkový pokus, je za tím vidět hodně práce a hlavně žádná křeč a přehnaná snaha zaujmout. Herecké obsazení je vybráno skvěle a vizuálně jde taky o zdařilou věc. Navíc malý Ethan je neuvěřitelně roztomilý a zárověň dokáže být dost děsivý. Snad si seriál udrží svoji dosavadní dobrou našlápnutost a bude mít stoupající tendenci. Jediné co mě vadí je znovu Hiroyuki Sanada v roli nesmrtelného průmyslníka jak ho už známe ze seriálu Helix.
Moje hodnocení:



Working the Engels

A máme tu další komediální kousek a stejně jako doposavad si nejsem jistá, jestli má smysl dávat těmto rádoby vtipným dílkům šanci.

Popis: "Rodinu Engelových zasáhne tvrdá rána. Zemře její hlava, chlebodárce a otec, který na hlavy svých potomků a manželky snese jen hromadu dluhů a právnickou firmu, kterou musí někdo vést. Jeho děti se proto musí postarat o to, aby firma fungovala i dál. Má to ale jeden problém. Právnické vzdělání má pouze jedna z dcer." (zdroj Edna)

 

Žánr:  komedie

Pravděpodobnost další série: 5% 





Námět je opět trochu klišé. Nefungující rodina s třemi problémovými dětmi a opileckou matkou zdědí obří dluh a rozhodnout se pokračovat v otcově firmě jako právníci. To samozřejmě vytvoří spoustu "komických" situací, ze kterých rodina nakonec nějak úspěšně vybruslí a ještě s nějakým tím obřím úspěchem. Občas jsem se alespoň trochu pousmála díky Azuře Skye.
Moje hodnocení:

Married

 Další z nabídky komedií s názvem Married kletbu nějak nedokázal prolomit. Letos to prostě na další TBBT nevypadá.

Popis: "Jak se nám žilo předtím, než jsme měli děti, než jsme se přestěhovali na předměstí a než jsme se jen hádali o to, kdo bude řídit a proč spolu zase nemáme sex? Tyhle otázky si pokládají dva manželé Russ a Lina, kterým pevný svazek občas pěkně komplikuje život. Tedy alespoň do té doby, než si zase vzpomenou, proč se vlastně vzali. Oba se totiž milují nejen jako partneři, ale také jako nejlepší přátelé." (zdroj Edna)




Žánr: komedie

Pravděpodobnost další série: 0%






Něco tak trapnýho a ubohýho jsem zase dlouho neviděla. Naposledy díky Mystery Girls. Tohle nebylo ani k smíchu, tohle bylo spíš k pláči. Nechápu, že tenhle seriál vůbec dostal nějakou šanci k natočení pilotu. Jestli to pilotem neskončí, začnu uvažovat o psychické způsobilosti tvůrců tohoto paskvilu.
Moje hodnocení:


Backpackers

A s komediálním soudkem jsme ještě neskončili. Nejspíše po úspěchu filmu Eurotrip se v Americe rozhodli, že příběh o baťůžkářích, kteří cestují skrz Evropu bude sranda, no nechci předbíhat, ale nějak se zase nestalo.

Popis: "Ryan a Brandon jsou nejlepší kamarádi. Nedají bez sebe ani ránu a proto se vydají na cestu po Evropě, aby Ryanovi našli ženu, po které touží. Jeho dalším přáním je také stát se prodávaným spisovatelem, k čemuž se záhy přiblíží, když zjistí, že někdo na internet vyvěsil jeho starý deník. Cestování po Evropě se tak rozroste v roadtrip od Thajska až po Kanadu, aby vypátrali škodolibce, který deník nechal zveřejnit." (zdroj Edna)

 


Žánr: komedie

Pravděpodobnost další série: 1%




Nevím, co na tomhle mělo být směšný nebo zajímavý. Spousta vaty okolo a kde nic tu nic. Nápad úplně není nejhorší a možná by se i chytl, ale hlášky žádné, hlavní herci stojí zaprd...Jediná vtipná mi přišla scéna ve vlaku a to proto, že se jednalo o typický český vlak s hnusnýma koženýma sedačkama a umakartovýma dveřma.
Moje hodnocení:

 

The Strain

Tady upozorňuji, že jsem to zkoukla jenom kvůli vám :D. Horory a seriály s touhle tématikou vážně nejsou můj šálek kávy, takže jsem se do toho musela skoro násilím nutit, ale co já bych pro vás neudělala :D.

Popis: "Na letiště J. F. Kennedyho v New Yorku přistane letadlo bez jakéhokoliv osvětlení a se zapečetěnými dveřmi. Podivný úkaz jde vyšetřit epidemiolog Ephraim Goodweather se svým týmem. Na palubě objeví 200 mrtvol a 4 přeživší. Mrtvoly jsou odeslány k pitvě, náhle ale začnou z márnice záhadně mizet. Goodweather proto musí přijít na to, kdo za únosy stojí a zachránit lidstvo od starobylé hrozby. The Strain vzniká podle stejnojmenné upíří knižní trilogie, kterou napsali Guillermo del Toro a Chuck Hogan. Oba také stojí za natáčením seriálu." (zdroj Edna)



Žánr: drama, horror

Pravděpodobnost další série: 60%





Tak nakonec to nebylo tak hrozný, jak jsem to čekala. Nebyla to typická lekačka a ani jednou mi nepřeběhl mráz po zádech. Skoro mě zamrzelo, že záporák je tu létající upír se sosákem jako ze starých filmů a trikově mi to přišlo taky jako z jiné doby, ale budiž. Jako hlavního herce vybrali sympatického a charismatického chlapa, takže jen plus. Čekala jsem víc, hlavně proto, že se na tom podílel tvůrce Faunova labyrintu, pro mě jednoho z nejstrašidelnějších filmů, ale uvidíme, jak to bude dál.
Moje hodnocení:


You're the Worse


 Zatím pro mě nejnadějnější komedie v letní nabídce. Jsem poprvé celkem ochotná u tohoto seriálu ještě pár dalších dílů pobýt, abych zjistila, jak tohle dopadne.

Popis: "Co se stane, když se do sebe zamilují dva zvrhlí lidé, kteří na sebe jen přitahují samé potíže a žijí okamžikem? Jak vypadá vztah takové dvojice, která si není ochotna připustit, že něco jako vztah vůbec existuje? O tom vypráví komediální seriál You're the Worst." (zdroj Edna)







Žánr: komedie

Pravděpodobnost další série: 25%







Docela mě to bavilo. Jo, je tam docela dost sexu, ale tak nějak decentně ukázaného. Hlavní herci jsou sice neznámí, ale okamžitě si mě oba získali. Humor sice pořád ještě trochu pokulhává, ale jinak je to docela nadějné.
Moje hodnocení:


Rush

Jeden zase takový netradiční. Sice seriály z lékařského prostředí nevyhledávám, ale tomuhle jsem dala šanci aspoň pilotem. Sice je to něco jako Dr. House, ale je vidět, že podobné věci mají úspěch.

Popis: "Doktor William Rush není jen tak ledajaký lékař. Dovolit si ho můžou jenom ti, kteří na to mají. Rush tak léčí výjimečné případy známých hvězd a bohaté smetánky. Přestože je vysoce diskrétní, o jeho etice a životním stylu by se lehce dalo polemizovat." (zdroj Edna)
Žánr: drama                                                       Pravděpodobnost další série: 45%
Není na tohohle chlapíka úplně špatné pokoukání. Je to fešák, charismatický a má něco do sebe, ale jak to bývá, je závislý na ženách a na drogách a prostě floutek. Pilot mě nějak extra nezaujal, ale věřím, že si svoji základnu fanoušků vybuduje s přehledem.
Moje hodnocení:


 


A to je ode mě ze seriálového světa na chvilku zase všechno :). Doufám, že jsem si zatím vybrali alespoň jeden seriálek. Letošní letní sezóna se mu zdá opravdu nabitá kvalitními seriály (pokud se nepočítají ty strašné pokusy o komedi. Tak užívejte léta a zase někdy :).
Vaše

Žádné komentáře:

Okomentovat